fbpx Organizacja i zarządzanie biurem | Pierwszy w Polsce kobiecy portal dla asystentek i sekretarek

Organizacja i zarządzanie biurem

Jak sobie poradzić, gdy spada na nas natłok zajęć?

Wszystkie stojące przed nami zadania możemy sklasyfikować na dwóch wymiarach: pilności i ważności. Zadania pilne to takie, które musimy wykonać natychmiast, o zadaniach ważnych mówimy zaś wtedy, gdy przyczyniają się one do realizacji naszych celów i są zgodne z naszymi wartościami.Tzw....czytaj więcej »

Pośpiesz się, zrób to teraz!

„To jest pilne!”, „To trzeba załatwić od razu!”, „To mi potrzebne na wczoraj!”. Chyba te wszystkie określenia brzmią dla Was znajomo.   Prawie każdego dnia asystentki słyszą powyższe stwierdzenia. Od szefów, od współpracowników, od klientów.Dryńń – dzwoni telefon- musisz odebrać, każdy...czytaj więcej »

Etykieta w pracy sekretarki - rozmowy telefoniczne

  W jakim czasie należy odebrać telefon? Któż z nas nie doświadczył sytuacji ogromnego zdenerwowania, kiedy musieliśmy czekać „w nieskończoność” na odebranie telefonu? Pamiętajmy, że to jak odbierana jest firma w dużej mierze zależy od Nas. Dlatego postarajcie się odbierać telefon...czytaj więcej »

Chroń swoje dane przed "Wścibskim Okiem"

Czy lubisz, gdy ktoś zagląda Ci w ekran tableta, smartfona lub laptopa? Większość osób czuje się wtedy nieswojo lub jest zdenerwowana. A teraz wyobraź sobie, że podgląda Cię nie człowiek, lecz wielkie „Wścibskie Oko”. Tak właśnie rozpoczyna się nowa kampania 3M promująca rozwiązania...czytaj więcej »

Biuro Rady – odpowiednik sekretariatu

W każdym urzędzie należącym do administracji samorządowej znajdziemy bliską sekretariatowi komórkę organizacyjną zwaną biurem rady, powołaną przez wójta (w rozumieniu: wójt, burmistrz, prezydent) na mocy regulaminu organizacyjnego. Co łączy biuro rady z sekretariatem? Otóż obie te komórki...czytaj więcej »

Praca w grupie się opłaca. Czy na pewno?

praca w grupie
Mówi się, że, co dwie głowy to nie jedna, a działając wspólnie, można osiągnąć więcej. Ale czy zawsze? Korzyści płynące z pracy w grupie są oczywiste. A co z pracą samodzielną? Jeff Stibel, neurolog i przedsiębiorca uważa, że programiści działają szybciej, kiedy kodują indywidualnie,...czytaj więcej »

Złodzieje czasu

Czy czasami masz wrażenie, że nie możesz z niczym zdążyć i doba jest za krótka? Wciąż brakuje ci czasu na załatwienie spraw? To skutecznie działają Złodzieje Czasu!Warto się ich wystrzegać i walczyć z nimi w biurze jak i w domu:  długie rozmowy telefoniczne odkładanie ważnych, a...czytaj więcej »

Jak efektywnie zarządzać czasem w pracy?

  Nie można go rozciągnąć, wydłużyć, zatrzymać, magazynować czy nabyć na życzenie kolejnych kilku minut, godzin lub dni. Czas, a raczej jego efektywne zarządzanie to kluczowy element nie tylko w realizowaniu codziennych obowiązków, ale przede wszystkim w pracy. Może nie jesteśmy w stanie...czytaj więcej »

Lojalność a zakaz konkurencji

Lojalny pracownik to taki, który postępuje uczciwie i rzetelnie w relacjach z innymi /szefem, współpracownikami, klientami/, przestrzega przepisów prawa i kodeksu etycznego wykonywanego przez siebie zawodu. Lojalność na stanowisku asystentki i sekretarki jest wpisana w ten zawód i...czytaj więcej »

"Zarządzanie nieruchomościami dla działów administracji" Szkolenie dla Ciebie!

Firma, w której pracujesz nie działa w branży związanej z nieruchomościami, w związku z czym ta tematyka zupełnie Cię nie dotyczy. Czy na pewno tak jest? Przecież odpowiadasz na co dzień za szereg spraw związanych z: biurem, w którym mieści się siedziba Twojej firmy, siecią biur sprzedaży/...czytaj więcej »

Strony

Subskrybuj Organizacja i zarządzanie biurem